duminică, 4 mai 2008

Gustul campaniei...

In urma cu cateva ore m-am intors in Bucuresti. Citind panotajul electoral ce ma implora sa nu-l schimb( ghinionul dansului ca nu am nici macar viza de flotant), am multumit primarului Potaras ca a invocat ploaia, singura care isi face datoria la capitolul curateniei stradale.
Am fost 4 zile la acasa la Rosiori.
Am sarbatorit un 1 MAI MUNCITORESC ajutandu-mi colegii la amenajarea sediului de campanie, venind apoi cu ideea unei inaugurari cu mici si multa voie buna....
Pe 2 am dat startul campaniei la Alexandria unde am participat la petrecerea data de Ziua Tineretului in disco Smile... Iar pe 3 am fost la Zimnicea (oras pe care l-am vazut pentru prima data) unde a avut loc mega-lansarea candidatilor PNL la Primarie, Consiliul Local Zimnicea si Consiliul Judetean Teleorman. Rezumand, am trecut pe acasa doar sa dorm cate 5 ore pe noapte, a fost obositor insa n-a fost tot... in week-endul viitor o iau de la inceput...
PS: o sa mai adaug fotografii pe masura ce o sa primesc de la colegi....

6 comentarii:

Anonim spunea...

Primu care comenteaza. A fost bine, artificii, muzica (nu prea pe gustul meu dar...), personalitati, alea alea ... pacat de unele discursuri care au fost cam aiurea. Astept cu nerabdare urmatoarea lansare. See u soon.

Anonim spunea...

super la Zimnicea...

Anonim spunea...

Sunteti cei mai tati voi cei de la Tineretul National Liberal! Tineti-o tot asa si si ve-ti castiga! Asa ar trebui sa fim cu totii si numai asa se va schimba ceva in tara asta. SUCCES!

Anonim spunea...

SUUUPER a fost la Zimnicea...am fost si eu tot ptr prima oara. Mi-a placut teribil grupul nostru unit, care a stiut sa strige din sufletul lor de prieteni numele unui alt priten... mi s-a umplut sufletul de noi, vazandu-ne impreuna, uniti , plini de viata...de fapt, cu toate ca suna cam pompos , noi, grupul de la Rosiori suntem o echipa de campanie...o echipa plina de suflet...

Anonim spunea...

si mie mi-a placut la zimnicea! cum vorbeati voi cu voi! ce tari sinteti! si destepti si frumosi! va pup

Anonim spunea...

buna ade,sunt zorina .ma bucur k v-am cunoscut si cat de frumos a fost atunci la zimnicea si cat am mai jucat si cat am mai chiuit de ne durea gatul cateva zile.mai ales k m-am intalnit cu iuby meu ORBAN