duminică, 18 mai 2008

File de campanie...

Azi mi-am amintit de copilarie!!!Nu am mai stat atat la soare de mult... drept pentru care m-am si bronzat ca "un tractorist"...Azi am mers cu Beni, Anca si Razvan in comuna Plosca pentru lansarea candidatilor. Am vazut lume multa, foarte multi copii, si oameni primitori...
Si pentru ca amintirea copilariei sa fie mai proaspata, am aflat ca trebuie sa mergem si la o actiune electorala in comuna Pereu (pentru necunoscatori, acolo am crescut de la 2 saptamani pana aproape cand am plecat la scoala, apoi mi-am petrecut toate vacantele) lucru care m-a bucurat enorm. Am vazut-o pe mamaia Mitra (Bunica-mea) pe care n-o mai vazusem de 3-4 luni, mi-am vazut aproape toate neamurile, vecinii si alte cunostinte. De fiecare data cand merg , raman impresionala de cate progrese s-au facut acolo: strazi asfaltate, retele de apa si canalizare, scoala modernizata. Din acest punct de vedere comuna europeana Peretu este un model de urmat. Desigur, sunt constienta ca toate acestea s-au realizat fiindca un om, implinit profesional, nu a uitat niciodata de unde a plecat .
Mai sunt doar doua saptamani de campanie ....insa azi...A FOST O ZI PE CINSTE...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi pare rau ca nu am fost cu voi in ziua asta. Cred ca a fost foarte fain; au mai spus-o si altii :D
Oricum, ade, e clar ca oamenii aceia te plac; si nu o spun doar asa...