miercuri, 7 mai 2008

Revoltator...

Din respect pentru propria-mi persoana si pentru munca depusa timp de aproape patru ani in cadrul Partidului National Liberal prefer sa nu raspund jignirilor si acuzelor ce mi se aduc prin diferite mijloace.
Faptul ca imi spun parerea despre unele manifestari rasiste ale unora , ca am "tupeul" sa recunosc ca tipul de campanie "pasiva" adoptata in acest moment in cadrul organizatiei PNL Rosiori nu-i tocmai pe gustul meu sau ca "abuzez" de libertatea mea de exprimare nu da dreptul NIMANUI sa ma jigneasca.
Acestor critici nefondate, calomioase si hilare nu o sa le mai raspund intrucat consider ca energia mea trebuie sa se canalizeze in alte directii in aceasta campanie electorala.
Asa ca, baieti, eu am treba... voi va puteti continua activitatea daca asa vreti sa va pierdeti timpul...

4 comentarii:

Anonim spunea...

buna decizie ade..oricum nu merita sa raspunzi la asa afirmatii; tu macar faci ceva util...spre deosebire de altii; dar asta nu reflecta decat nivelul lor de cultura...

Cristian Bodil spunea...

Ade...stii faza cu "ma doare in basca" am incercat-o si ...merge...ms...aplico si tu ca e ok.

Anonim spunea...

Numai oamenii plini de ciuda fac asemenea afirmatii...iar daca ii iei la bani marunti...cred ca nici nu stiu cum a fost campania din 2004...ptr ca nu au fost...ei au veni t dupa, cand au fost siguri ca se ataseaza de un partid castigator, nu oricum...au stiut sa "aleaga", dupa ce au stat in expectativa,iar acum sunt maaaari pnl-isti...si mai au si pretentii...

Anonim spunea...

ASA sa faci adelina ...caini latra ursu merge..este o buna metoda te pwp ...