duminică, 11 mai 2008

Festivitatea de absolvire

4 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pt absolvire!!!imi pare rau k nu am putut fi alturi detine in acea zi,dar sper sa imi iau revansa data viitoare;)...te pup...esti cea mai tare!!!

Anonim spunea...

SUUUUPER ABSOLVENTA...bravo...nu vreau sa te sperii, dar Adita...acum incepe viata adevarata

Anonim spunea...

dap, de acum incep sa iti iasa cucuiele, are dreptate anonim .. cu un singur e ;), bafta

Anonim spunea...

Sunt un om care a trecut prin multe ptr varsta mea. De aceea atunci cand imi e greu stiu ca este pretul ptr ceea ce va urma fff bun, iar cand imi este bine stiu ca a meritat tot efortul...imi place sa cred ca asa cum am trecut prin cei "cativa" ani de viata, am invatat multe, am avut parte de multe bune si rele...si stiu ca voi mai avea. Imi place sa cred ca
sunt fff norocoasa...o fff buna prietena mi-a zis ca sunt o fire foarte puternica, iar eu ma uitam la ea si ma gandeam ca ea, chiar ea face parte din puterea mea si m-am bucurat nespusa. Ma bucur nespus si de faptul ca te-am cunoscut, ma bucur de firea ta, de vorbulitele tale muuuuulte, dar dragalase si nu iti doresc decat sa ramai ca si structura-oricum te vei mai schimba- exact asa cum esti...dragalasa, buna, critica, in cautare vesnica de ceva anume pe care nu il vei gasi cu una cu doua...