duminică, 25 mai 2008

File de campanie...(2)....Smardioasa, Cosmesti, Bujoru



10 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo Ade!

Anonim spunea...

Foarte frumos.Dar Adelina am si eu o intrebare : De ce a trebuit sa fie lovit cu pumnii. Inteleg ca era nenorocit si stresa pe toata lumea dar nu cred ca merita sa fie batut, i-ati cam fortat plecarea sa stii.Nu stii despre cine este vorba? Despre Crissu sau Cristi cum l-o chema. Pacat ca cei de la radio erau in fata sediului in momentul cand el era lovit. Au aflat si PDl-isti si PSD-isti. Bravo voua . Ce mai echipa ati format.

Anonim spunea...

Orice om isi are limitele lui .Poti suporta pana la un moment dat cand ripostezi fara a mai reusi sa te controlezi.Cristi a sarit intotdeauna la cearta cu toata lumea, dar aceste lucruri nu le comenteaza nimeni. Cand in sfarsit s-au luat masuri impotriva lui incepe sa imbarlice pe toata lumea, sa se dea de ranit ca si cand el este un inger ,iar cei rai sunt ceilalti. Crede ca daca baga cearta in familii este un bun samaritean pentru fraierii care au ramas pe langa el? Daca stau totusi sa ma gandesc mai bine, sa stiti ca se merita unii pe altii si nu sunt decat un grup de profitori care se va destrama cand cel mai fraier dintre ei ,pe care ceilalti doi il tot exploataza fara ca prostul sa-si dea seama, va realiza ce s-a ales de viata lui de cand a ajuns sa creada o curva si un nenorocit. Imi pare rau sincer de el . pacat ca are o varsta destul de mare dar minte ade copil si crede ca tot ce zboara se manaca .
VOI REVENI.

Adelina Cristea spunea...

@ vecina
Draga mea, te rog sa nu ma invinovatesti de ceva de care nu esti sigura ...Eu, Adelina Cristea, nu am fortat plecarea nimanui...de actiunile celorlalti nu raspund... si nu voi raspunde niciodata atat timp cat nu mi s-a cerut parerea ...
Daca vrei parerea mea sincera despre incident nu ezita sa ma intrebi...

Anonim spunea...

"Anonim Anonim spunea...

Orice om isi are limitele lui .Poti suporta pana la un moment dat cand ripostezi fara a mai reusi sa te controlezi.Cristi a sarit intotdeauna la cearta cu toata lumea, dar aceste lucruri nu le comenteaza nimeni. Cand in sfarsit s-au luat masuri impotriva lui incepe sa imbarlice pe toata lumea, sa se dea de ranit ca si cand el este un inger ,iar cei rai sunt ceilalti. Crede ca daca baga cearta in familii este un bun samaritean pentru fraierii care au ramas pe langa el? Daca stau totusi sa ma gandesc mai bine, sa stiti ca se merita unii pe altii si nu sunt decat un grup de profitori care se va destrama cand cel mai fraier dintre ei ,pe care ceilalti doi il tot exploataza fara ca prostul sa-si dea seama, va realiza ce s-a ales de viata lui de cand a ajuns sa creada o curva si un nenorocit. Imi pare rau sincer de el . pacat ca are o varsta destul de mare dar minte ade copil si crede ca tot ce zboara se manaca .
VOI REVENI.

30 mai, 2008"


Hmm. Foarte frumos ce ai scris Iuli. App. nenorocit mai rau decat tine nu sunt.Este treaba lui Gigi daca el vrea o relatie cu Carola...nu este treaba mea.Nu am destramat familii si nu cred ca daca eu am facut ceva nu sau luat masuri.Poate ai uitat ca dupa cearta cu Cosmin a urmat cearta cu Alex ai propus ca eu sa nu mai merg la actiuni.Zis si facut eu am aflat si am inceput sa ma retrag,dar nu cred ca era nevoie sa fiu lovit de tine pentru ce are in cap Gigi . Ai vorbit cu seniori daca pot fi dat afara,nu stiu ce raspuns ai primit dar ai facut tot posibilul sa plec s ma mai acuzati si de furt pe bani mei.Bafta si app. Adelina nu are nici o vina.

Anonim spunea...

pt cristi
trebuie sa-ti ceri scuze lui Iuli pt ca ai gresit mult fata de el. nu el a scris mesajul acela. te asigur, pt ca-l cunosc prea bine. nu-i stilul lui sa rada de oameni in felul acesta. daca are ceva de spus nu se ascunde in spatele calculatrului. el este omul care iti spune in fata ce are de spus. credeam ca esti un tip destul de istet si ai reusit cat de cat sa-l cunosti in putinul timp pe care l-ai petrecut cu el. el chiar se mandrea cu tine la inceput cand te-a cunoscut, te lauda mereu in fata mea. el nu a vrut sa se ajunga la ce s-a ajuns. tu esti unicul raspunzator.imi pare rau de situatia creata dar era inevitabila.despre gigi si carola nu am ce sa spun. e viata lor, e hotararea lor, iar celor care nu ne place situatia nu avem decat sa ne facem ca nu vedem ce se intampla si sa trecem mai departe. poate ca anonim are dreptate si ei se merita unul pe altul, poate ca stie ceva ce noi nu stim si nu ar trebui sa ne bagam.
ANI

Anonim spunea...

PT ADELINA
esti o fata de zahar aditule. nu te cunosc de mult timp dar esti o persoana in care imi pun toata increderea. in cadrul TNL-ului din Rosiori ai avut si ai un rol important. nu pune la suflet tot ce spun gurile rele. invidia din lume nu v-a dispare niciodata. daca altii se cred atat de destepti de ce nu isi dezvaluie identitatea si nu-si arata si realizarile pt a putea sa ne dam seama daca sunt in masura sa critice pe altii. dar stii cum e in lumea asta, caini latra iar ursul merge inainte. asta trebuie sa faci si tu, sa mergi mai departe sa-ti realizezi tot ce ti-ai propus, sa lasi gura lumii sa manance ce vrea ca doar de asta o are.
te pup Aditule si de-abia astept sa vii in Rosiori pt ca intotdeauna ne binedispui cu prezenta ta. ciao.

Adelina Cristea spunea...

:)Ms pentru vorbele fumoase..nu pot sa spun ca nu m-au incatat...uite vineri vin iar...sa va binedispun asa la sfarsitul unei campanii grele:))

Anonim spunea...

nu este adevarat in primu rand cand cristi a fost lovit inn fatza sediului nu era nici un radio sau vreo televiziune..si apropo (vecina ta) ai dreptate. cristi a fost fortat sa plece ..daca altfel nu a fost facut sa plece a mers p bataie...

Anonim spunea...

anonimule p cine faceai tu acolo curva si nenorocit??? daca esti asa tupeist da le numele...oricum stiu cine a scris ...