luni, 31 martie 2008

De suflet...

12 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare, o romantica incurabila, asha sa fii mereu, sa nu te schimbi.

Anonim spunea...

romantica, dragutza, diva si printesa!

Adelina Cristea spunea...

@ aLL
exagerati :)

Anonim spunea...

Azi am castigat o mare batalie...stii foarte bine Adita despre ce este vorba...cineva m-a vazut azi zambind si m-a intrebat in ce zodie sunt...i-am spus ...rac,rac autentic. dar am mintit...."Ce bine ar fi fost să fiu un rac autentic,
să merg constant înapoi.
Te-aş întâlni printre amintiri
şi după ce te-aş găsi nu ţi-aş mai da drumul,
te-aş târî cu mine înapoi,
să ne iubim tineri şi nevinovati,
după care, mereu înapoi, te-aş târî mai departe,
spre copilarie,
ne-am juca inocenţi
pâna ce, obosiţi de joc şi de inocenţă,
am dispărea într-un mit.
Dar nu sunt un rac autentic,
în zadar mă tot laud cu zodia mea,
sunt condamnat să merg înainte
şi tot ce pot e să târăsc între cleştii mei de rac
toată memoria mea, fără să cedez nimic, nimic, nimic,
cu riscul ca povara ei uriaşă să mă ucidă într-o zi". nu eu am zis-o, dar e splendid...

Adelina Cristea spunea...

@ Andrea
sunteti " sefa de sefa". Multumesc muuuuuuuult....

Anonim spunea...

ma duc pana la mama ta...si vb pe urma.

Anonim spunea...

Adita..."De suflet"...da, exista prieteni de suflet, care te suna sa te intrebe ce faci, iar in acest ce faci se gaseste adevarata grija pentru cum esti in momentul ala. Exista insa si "prieteni", nu de suflet, care te suna cu speranta ca nu esti deloc bine... si chiar daca incearca sa para preocupati de tine , simti clar ce urmaresc; nu e vorba de grija, nicidecum, ci decat de dorinta de a se alimenta cu ceva eventual rau...de prima categorie de prieteni...ii am si sunt mandra de asta, de a doua, o am si pe asta...si sunt scarbita de-a dreptul...

Anonim spunea...

.

Anonim spunea...

ce romantic fetelor ,imi vine sa plang ,pe cuvant.mai lasati vrajeala .

Adelina Cristea spunea...

care-i problema???

Anonim spunea...

domnisoara! eu sunt atat de neutru incat ce va scriu acum ar trebui chiar sa va dea de gandit. Voi sunteti problema voastra cu ceilalti...ce mai vorbesc unii de credinta...de mutat muntii din loc...in loc sa taca si sa aiba credinta! iar barfa e opusul credintei in D-zeu! Si nu sunt vrednic sa vb despre credinta...pt ca sunt pacatos...dar ma scoate din minti cand fac altii pe victimele, pe tradatii...cat sunteti de imature desi aveti varsta un pic peste a mea...bafta si promit ca nu mai deschid blogul asta care de fapt este o discutie intre maximum 4 persoane!

Adelina Cristea spunea...

@ ANONIM
Iti multumesc ca ai fost cea de 5-a persoana chiar in ziua de Pasti... oare nu ai alte lucruri de mai bune de facut???