luni, 24 martie 2008

...

Asa mult imi doresc sa nu va obisnuiti prea tare cu absenta mea.... Am doar cateva zile ceva mai proaste dar sper ca vor trece repede. Ceva insuccese, o durere de masea care recidiveaza, lipsa de timp sunt doar cateva din scuzele pe care le pot invoca... in realitate am o perioada destul de nefasta, si am nevoie de un pic mai multa odihna... Sunt un om care acumuleaza energia negativa pana explodeaza... Nu-mi place deloc ca au ramas asa putini oameni care sa ma intelega...
Promit ca, in curand, va voi supune atentiei subiecte interesante ca doar vine campania si trebuie sa muncim....

Un comentariu:

Anonim spunea...

cand ai nevoie de cineva care sa te asculte si ,de ce nu,sa te inteleaga,te rog sa nu eziti in a conta pe sprijinu meu!dupa furtuna vine si vreme buna...