sâmbătă, 8 martie 2008

8 martie... plin de sperante

Azi am avut o zi plina... Am fost la Videle, unde am avut prima intalnire cu organizatia de tineret de acolo si prima actiune.
Cei de la Videle, m-au impresionat prin numarul lor relativ mare si prin modul lor frumos de a interactiona. Am vorbit despre politica, despre necesitatea implicarii tinerilor, despre ambitii, despre gloriosul trecut liberal dar nu am uitat sa punctam nici planurile lor de viitor. Desi situatia politica din orasul Videle este delicata, din perspectiva mea de liberala, faptul ca i-am vazut astazi atat de ambitiosi si muncitori m-a facut sa sper...Sper ca intr-o buna zi orasul Videle o sa fie mult mai mult decat orasul natal al domnului Videanu ( important lider PD-L, un individ care inca nu mi-a demonstrat capacitatile intelectuale puse in slujba oamenilor), sper ca acesti tineri sa aiba un cuvant de spus la dezvoltarea orasului si sper sa-i ajut in acest demers indraznet...
Dupa sedinta am mers in oras sa oferim flori doamnelor, actiune de care am profitat la maximum pentru ca asa am putut cunoaste orasul si oamenii...ma voi intoarce peste doua saptamani...
Seara am ajuns acasa, in batranul targ de pe Vede; sedinta BPL TNL Rosiori mi-a lasat un gust amar ...insa faptul ca mi-am revazut vechii colegi m-a bucurat nespus.
Maine sper sa ma odihnesc si sa fac fata cu brio intalnirilor succesive cu rudele pe care nu le-am mai vazut de mult...
UPDATE: Este Luni, orele 23:45 si am reusit sa postez fotografiile, am avut ceva probleme tehnice insa le-am rezolvat cu perseverenta:)

18 comentarii:

Anonim spunea...

cum este orasul?

Anonim spunea...

e luni! pozeeeeeeeeeeeeeeeeee..............

Anonim spunea...

Las o mai usor,acum este o politiciana are fff. multe pe cap......

Anonim spunea...

in primul rand... de ce nu iti dai numele? adik sustine-ti parerea deschis... si referitor la cat de ocupata e adelina.... stai tu chiar in fiecare moment langa ea sa vezi ce face? si ce intelegi tu prin "politiciana"? k eu am auzit doar de oameni politici... dar citesc cu nerabdare argumentele celorlalti...

Anonim spunea...

Imi cer scuze insa din cauza unor probleme tehnice sunt nevoita sa postez maine dimineata fotografiile...
@anonim 1
orasul este foarte mic si previzibil
@irina
incerc de 3 ore sa le postez insa nu le incarca...
@ anonim 2
Macar se observa pe unde trec...si asta imi da speranta...nu am multe pe cap..imi place ceea ce fac si fac asta dezinteresat...

Anonim spunea...

am reusit:)

Anonim spunea...

felicitari pentru actiune. dar de ce n-ati continuat si a 2-a zi cu o actiune de ziua barbatului? asta e discriminare.

Anonim spunea...

Adriean Videleanu? Cred ca sunt multe lucruri de facut in Videle, nu cred ca a venit vremea bordurilor. Apropo, Videanu a fost deputat FSN de Teleorman dupa 1990... Probabil in acea vreme il avea drept mentor pe Nea Nelu.

Anonim spunea...

cu asa mentor... uite unde a ajuns videleanu...ironia ar fi ca nu stiu de ce ar mai vrea omul sa candideze pe undeva la primarie... ca deh! bordurile din bucuresti i-au cam umplut buzunarul (sau contul)....

Anonim spunea...

Incepe sa imi placa atitudinea celor din Videle. Ii invitam sa participe si la sedintele Tinerilor la Alexandria ca sa intre mai de aproape in subiecte. Astept sa fiu invitat si la o sedinta locala pentru a face cunostinta cu cei 20-30 de tineri. In rest.... bravo Adelina si la mai mare. Iar ca un mesaj pentru cei din Videle: Sa tineti cont ca si conducatorii de azi au fost candva tineri - George Dumitrica (Presedinte TNL - Teleorman)

Cristian Bodil spunea...

e foarte frumos ceea ce faci ade..ma bucur ca u poti sa faci ceva...dar ma intreb de ce alti care ar putea sa faca mult mai mult de c enu fac???eu chiar nush ce sa mai cred despre unele persoane...sincer sunt la fel ca un copil mic care descopera pe fiecare zi cate ceva nou...ei bine ..descopar ceva nou...adica persoanele alea de se tot lauda si raman doar cu laudatul...poate cand ai timp imi explici si mie ce sa fac...cum sa ajut organizatia noastra mai mult...sincer nush ce sa mai fac...chiar nu stiu..

Cristian Bodil spunea...

se vede ca pe unde te duci pe acolo formezi echipe foarte frumoase...adica stiu cum sa se ajute intre ei...stiu sa coopereze foarte bine ..felicitari celor din videle si din botoroaga.

Cristian Bodil spunea...

e foarte frumos ceea ce faci ade..ma bucur ca u poti sa faci ceva...dar ma intreb de ce alti care ar putea sa faca mult mai mult de c enu fac???eu chiar nush ce sa mai cred despre unele persoane...sincer sunt la fel ca un copil mic care descopera pe fiecare zi cate ceva nou...ei bine ..descopar ceva nou...adica persoanele alea de se tot lauda si raman doar cu laudatul...poate cand ai timp imi explici si mie ce sa fac...cum sa ajut organizatia noastra mai mult...sincer nush ce sa mai fac...chiar nu stiu..

Anonim spunea...

@ Crissu
Multumesc pentru aprecieri, inseamna foarte mult pentru mine. In tot ceea ce fac nu uit niciodata de Rosiori, insa asta este o alta etapa a vietii... una superioara sper... . nu vreau sa comentez aici acuzele pe care le aduci unor colegi, insa imi ofer disponibilitatea de a discuta cu prima ocazie.

Anonim spunea...

poate k nuh videanu a demarat proiectul acesta, ci oamenii din primaria videle pt k sunt persoane kre isi pretuiesc sotziile, surorile, mamele si copii... eo locuiesc in videle, dar de 2 ani stau in alexandria pt k st acolo la liceu si tatal meu lucreaza in primarie si stiu mbn qm sta trb pe acolo si sincer nuh videanu a fost cel kre a initiat proiectul acesta.

Anonim spunea...

no ofense,dar nu mai laudati orasul asta!e intr-adevar mic,toata lumea se cunoaste cu toata lumea si este inerent sa-ti dai flori unul la altul la ocazii speciale...macar!eu unul il detest...coruptie,tiganie,plictiseala,politici de mediu praffffff...aaa,si smekerasi q masini luxoase ...pe banii bancilor sau camatarilor:)) exista putine exemple de oameni cumsecade...DIN ACEASTA CAUZA ABIA MAI TREC PRIN VIDELE CITY!

Anonim spunea...

daca ANL pe care s-a facut s-ar da si la unu care face o cerere nu la tot cei care au.Dar nu se tine cont de asta se tine cont de care are mai multi bani

Anonim spunea...

cel mai naspa oras dar macar daca nu ar mai fi atata coruptie si nu s-ar mai da atat de multa mita