sâmbătă, 29 martie 2008

Super Excursie!!!

Aseara am fost la Turnu Magurele... pentru sedinta BPT TNL Teleorman si pentru instalarea noului presedinte interimar in organizatia locala de acolo. Dupa sedinta am fost toti la o petrecere organizata ad-hoc de TNL Turnu Magurele. M-am distrat asa cum nu am mai facut-o de mult, m-am simtit "ca pestele in apa"dupa zilele proste din ultima vreme: am jucat, am ras, am glumit, am cantat....Dincolo de parerile opuse pe care le avem fiecare dintre noi in anumite situatii, suntem O ECHIPA. In seara asta am inteles pentru prima data ca hora se joaca mai bine atunci cand in sunt prinsi in ea membrii TNL din tot judetul, am constatat ca micii sunt mai gustosi asezonati cu glume cu iz politic si ca sampania ciocnita fara un motiv concret, inainte de startul campaniei electorale ne da curaj si forta de munca...



8 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca petrecerea de vineri a fost ca o gura de aer inainte de campanie... si da! suntem o echipa si stim sa ne distram! sa mai spun k abia astept urmatorul chef ?!

Anonim spunea...

Adita...imi place cum ai scris despre tine...un om care si-a implinit un vis mult prea devreme... sa stii ca si eu sunt un om care si-a implini un vis NEVISAT. iar la Turnu m-am simtit excelent, ptr ca eram cu cei mai dragi oameni - imi pare rau ca nu a fost si cel mai drag, cel de acasa...m-am simtit bine in pielea mea si m-am intors fericita , ptr ca mi-am dat seama ca Dumnezeu nu m-a uitat deloc si ptr ca in lumea asta unde nu mai exista prieteni adevarati, eu ii am, ptr ca in lumea asta unde nu mai exista lupta ptr altii, eu am trait-o. sunt unul din oamenii foarte dezamagiti de oameni,atat de rau incat am crezut ca nu o sa mai am parte de prieteni adevarati...nu dramatizez, dar chiar am avut cateva experiente neplacute. asa ca, in momentul asta, ma bucur cu tot sufletul de prietenii mei adevarati si de toate sansele oferite mie...imi esti foarte draga si imi doresc mult de tot sa nu te schimbi decat in masura in care o faci sa rezisti in lumea asta.

Anonim spunea...

a...si cred ca stii ca ultima experienta neplacuta se refera la o persoana care face parte din grupul nostru si care s-a umplut de atata ura, incat , cu toate ca era evident, parca nu imi venea sa cred.dar acum imi vine sa cred...stii, era un banc...si la ce ii foloseste?

Anonim spunea...

pardon...nu mi-am dat seama...anonim...nu, deloc...Andrea

Adelina Cristea spunea...

cred ca toti se prinsesera dupa apelativul "adita"...va pup si va multumesc ca-mi sunteti alaturi..mereu...

Anonim spunea...

ade, sa stii ca in momentul asta eu mi-am dat seama. imi place tot ce ai scris, inclusiv articolele de pe blogul de teleorman. scrii atat de frumos incat iti voi spune de acum ... "copilul scriitor" :).

Adelina Cristea spunea...

@ anca
Prefer sa continui sa-mi zici "copilul reusit" ;)..... pare mai sugestiv....

Anonim spunea...

sunt de acord cu mama noastra. Chiar ti se potriveste "copilul scriitor" :)))))