sâmbătă, 15 martie 2008

TNL Botoroaga




























In sedinta de ieri a BPT TNL Teleorman s-a validat Biroul Local TNL Botoroaga, prilej de care profit la maximum pentru a-i mai lauda o data.

Ei bine, sa fac un rezumat: sunt o echipa redutabila de oameni inteligenti si un presedinte talentat. De fapt, luati individual, presedinte, vicepresedinti, secretar sau membrii, fiecare este parte componenta a unei echipe cu care imi face deosebita placere sa colaborez si sper ca sentimentul sa fie reciproc.
Duminica viitoare, cel mai probabil, vom avea in cele cinci sate ale comunei o caravana medicala, care speram sa aiba un succes (la plural, succese:) ) la fel de mare ca anterioarele.

15 comentarii:

Anonim spunea...

Oameni inteligenti.... mai ales secretarul :P

Anonim spunea...

SA NE TRAIASCA!!!

Anonim spunea...

da! sa va traiasca ! Dupa cum se spune... "mare om, mare caracter" :D

ionutdraghici05 spunea...

Nu te cunosc Maria Adelina Cristina dar cred ca nu cunosti situatia din comuna botoroaga.TNL SUNT NISTE INCOMPETENTI ,CARICATURI....... Terminati cu prostiile astea puneti mana la munca.

Anonim spunea...

In primul rand, numele corect este Maria Adelina Cristea, nu Cristina. Daca de citit e prea greu, puteai incerca un copy - paste si se rezolva.
In ceea ce priveste munca, nimeni nu te opreste sa faci tu niste proiecte pe care sa le pui in aplicare impreuna cu prietenii tai.

Anonim spunea...

ma, voi veniti la botoroaga, vorbiti trei ani, mai multa vorba, pe cuvant. Pentru seniori am tot respectul. Dar cd va vad pe voi astia tineri! Atata talente! Iar tipa aia, maria adelina o fi ceva de capul ei, nu pot sa ma exprim dar de nu va laudati! Chiar ca sunteti copii! Comportamentul politic va lipseste! Hai bafta si mai scutiti-ne!

Adelina Cristea spunea...

prietene,
hai sa iti povestesc cum sta treaba...Nimeni nu te obliga sa accesezi blogul meu ...e ca si cand nu-ti place o anumita emisiune TV si incepi sa butonezi telecomanda cautand ceva pe gustul tau... Ma amuza faptul ca ti-ai pierdut pretiosul timp nascocind o minciuna penibila... In realitate, nu ai nici cea mai mica legatura cu aceasta comuna incercand doar sa ma enervezi... Esti o persoana obsedata de faptul ca nu te-ai putut adapta la realitatile ce te-au inconjurat.
Despre mine pot spune ca muncesc mult, imi place ceea ce fac si nu regret nici o clipa din viata asta...Nu-mi pasa daca tu crezi ca ma laud..de fapt nu-mi pasa deloc ceea ce spui sau crezi tu...iti raspund la comentarii doar pentru a "incinge" discutiile pe BLOG...

Anonim spunea...

ultimului anonim...imi este clar ca iti este o ciuda teribila fata de ce a facut Adita la Botoroaga...nu este usor.Trebuie sa ai curaj, sa iti asumi responsabilitati, sa te consideri adaptabil si adaptat...cam greu ptr tine...anonimule

Anonim spunea...

pai mai ionutdraghici05...sau cum te-oi fi numind tu...nu cunosti indeaproape o situatie dar te grabesti sa pui niste etichete... Zici ca nu o cunosti pe adelina dar afirmi in acelasi timp ca ea nu cunoaste situatia din Botoroaga (care situatie?)... pai, cu tot respectul, ori nu stii sa te exprimi, si contradictia e doar la acest nivel, ori...asta e...natura da uneori mai mult, alteori mai putin (ar putea fi si cazul tau). si inca ceva: cu ce esti tu mai bun decat acei tineri din Botoroaga care muncesc, se implica, nu stau pe margine asteptand sa primeasca gratis unele avantaje doar asa...pentru k sunt inteligenti (cum multora dintre noi ne place sa credem) si la prima vedere nu par a fi "caricaturi"(mi-am permis sa te si citez). Cred ca tineri din Botoroaga au demonstrat ce inseamna o echipa bine sudata... cel putin acolo nu intalnim cazuri de "vesnici absenti", buni numai la dat cu parerea... si inca ceva: sincere felicitari pt numele care ti l-ai ales... cu adevarat inspirat... asta da camuflare...

Anonim spunea...

scuze pt eventualele greseli gramaticale din msj anterior... m-au coplesit emotiile :D

Anonim spunea...

Ce situatie sa cunosc Irina ?????

Anonim spunea...

Pt. Irina
Sa inteleg ca tu faci parte din echipa TNL?
FELICITARI
POT PARTICIPA SI EU LA SEDINTELE VOASTRE DE PARTID?
Nu ma camuflez este numele meu real

Anonim spunea...

pt monica
(Daca de citit e prea greu)este o simpla greseala am botezato o sa-i dau un miel de paste sper ca nu este suparata pe mine iar daca o deranjeaza ca am intrat pe acest blog si am aplicat cateva comentarii sa-mi spuneti ca nu o mai fac

Anonim spunea...

@ionutdraghici05
Prietene... Fii te rog mai coerent in exprimare... urmareste si tu un fir logic... sau macar oboseste-te si citeste-ti comentariile postate anterior... ce situatie??? Cu riscul de a ma repeta... Te simti in masura sa jignesti sau sa dai sfaturi gratuite?
Ai zis bine... fac parte dintr-o echipa. Tu poti spune acelasi lucru?
cred ca esti binevenit oricum la sedinte... poate si cu numele real...pe mine inca nu m-ai convins...

Adelina Cristea spunea...

acest blog poarta titlul de BLOG LIBER! asa ca imi asum toate criticile, laudele si propunerile scrise aici.