vineri, 11 aprilie 2008

Astenie de primavara intarziata

De aproape doua saptamani nu am mai postat articole pe blog ... nu inseamna ca v-am uitat...am avut, din nou, niste zile mai proaste care par ca nu se mai termina. Nu am gasit un subiect extrem de interesant cu care sa incerc sa va captez atentia. Daca va povesteam,de exemplu, ca saptamana trecuta in Rosiorii de Vede tinerii liberali au refacut un spatiu de joaca pentru copii, igenizand zona si vopsind leaganele micutilor, probabil ca se trezea un cititor sa-mi reproseze ca sunt subiectiva ...
Imi recunosc subiectivismul, si ii rog pe cei care ma acuza ca vorbesc prea mult sau prea frumos despre actiunile din Videle, Rosiori sau din Botoroaga sa propuna teme pe care ei le considera interesante... EU voi incerca sa ma adaptez. Zilele astea am invatat ca VIATA este o continua lupta pentru adaptare, iar slabiciunea OMULUI vine din trista constatare ca suntem trecatori. Adesea vrem sa mutam muntii din loc, sa schimbam caractere umane, sa abuzam de libertatea gandirii si sa dam tot ce-i mai bun din noi pentru o cauza in care credem...cand obosim constatam ca VIATA E O LUPTA...
Poate dramatizez, insa asa se manifesta astenia de primavara in cazul meu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, viata este o lupta...dar nu pentru oricine.Viata este o lupta pentru adevaratii luptatori, pentru cei care inteleg ca viata nu este pentru a dusmani, pentru a fi plin de ciuda si suspiciune...Danut imi spune chiar in momentul asta a-propos de 'mutatul muntilor' ca este o problema de credinta si referitor la asta mi-a zis ca exista in Biblie un verset in care se spune cam asa: " Dacă veţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, veţi zice muntelui acestuia: Mută-te de aici dincolo, şi se va muta; şi nimic nu vă va fi vouă cu neputinţă".

Anonim spunea...

Interesanta "astenia" ta de primavara, interesant si ce spune Andreea despre "adevaratii luptatori". Adevarul este ca viatza este terenul pe care purtam o batalie, pe el se afla multe obstacole,atat pt noi cat si pt "contra-canditat"(sa folosesc termeni din politica, stiu ca iti place...)
Cunoscandu-te, consider ca pt tine, viatza este mai degraba o "competitie" in care locul doi nu exista. Ai incredere in tine si vei trinufa in curand, ai toate calitatile. Sau cum spune Dan, ai credinta ca vei reusi in viatza, si nimic nu va fi cu neputinta!