luni, 21 aprilie 2008

Altfel de campanie...

Mereu mi-a placut tanara echipa de la PNL Bucuresti, mereu mi-au placut ideile lor din campanie si mereu mi-a placut Ludovic Orban din simplul fapt ca nu uita niciodata sa fie uman...
Astazi m-au surprins din nou, in mod placut ca de fiecare data... de aceea va invit sa intrati pe captiviintrafic.ro sa va convingeti. Ca locuitor de trei ani cu viza de flotant al Bucurestiului citesc pentru prima data despre aglomeratia din trefic si ma amuz, lucru care nu mi se intampla atunci cand trebuie sa o infrunt pe propria mea piele.
Acum, la inceputul campaniei, le urez mult succes...si putere de munca...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Aglomeratia din trafic...uneori ma deranjeaza si pe mine...intr-adevar nu am parte de aglomeratia Bucurestiului,dar de multe ori ma blochez si eu in cate un trafic si atunci imi aduc aminte de toate lucrurile extrem de urgente pe care le uit mereu sa le fac.
asadar...ma deranjeaza aglomeratia, dar sincer nimic nu a inceput sa ma deranjeze mai mult decat atunci cand suni ca tampitul la un telefon si nu ti se raspunde. Inteleg ca nu poti vb, inteleg ca de multe ori esti in sedinta, inteleg ca nu ai timp...de multe ori se intampla asta, mi se intampla si mie,sa refuz apeluri, sa nu raspund, sa nu pot vorbi..da...dar... la un moment dat ,cand il vezi pe tampitul ala din telefon ca tot insista,te induri sa ii raspunzi, ca o fi cazut in vreo prapastie...sau ii refuzi sa priceapa ca eventual revii tu, ca esti ocupat...in concluzie este lucrul care a inceput sa ma scoata din minti cel mai rau. Dar in rest...esti absolut minunata si abia astept sa vii de Pasti acasa sa palavragim ca de obicei si sa mancam ceva bun facut de mami tau...Aviz mancaciosilor de prajituri...face mama lui Adita niste prajituuuuuuuri...

Adelina Cristea spunea...

mda...tot zicea lumea ca sunt prea laudata...sefa mea, dupa ce ma face cu ou si cu otet isi aduce aminte de prajiturile facute de mama..... cat priveste telefonul...astazi sunt asa fericita ca l-am uitat in masina la beni...pacat ca mi-l da cand ma duc la serviciu si se duce de rapa buna dispozitia mea...

Anonim spunea...

ei bine,poate ca am exagerat ...rectific atunci...daca imi ingadui...imi raspunzi tot timpul in afara de ziua de ieri...cand imi era dor sa te aud.si ca sa iti spun drept...nu eram in nici o prapastie, nu averam deloc treaba cu tine,doar ca imi era dor de tine si de gurita aia a turaicioasa...