joi, 28 februarie 2008

Salut!

Nu sunt o fire ordonata, si nu voi posta zilnic articole laborioase in care sa explic noile fenomene ce intereseaza opinia publica. In schimb, voi incerca sa fiu, asa cum sunt zilnic...vorbareata, plina de contradictii si haotica, pentru ca este o stare foarte amuzanta cel putin din punctul meu de vedere.
Am creat acest blog, pentru a va face cunostinta cu minunatii oameni cu care intru zilnic in contact si de care sunt mandra ori de cate ori colaboram.
Este un BLOG TANAR... pentru TINERI... un BLOG LIBER!
Cu prietenie,
Adelina

6 comentarii:

Anonim spunea...

desi as vrea sa vad aproape zilnic articole noi stiu ca...nu toate dorintele se implinesc... Stim ca esti ”haotica” dar asta nu inseamna ca incercam sa te schimbam, incercam sa ne adaptam...

Anonim spunea...

si eu as vrea sa nu fiu haotica ..insa cateodata asta sta la baza progresului...

Anonim spunea...

gura pacatosului adevar graieste...

Anonim spunea...

Imi place de tine asa cum esti...haotica, vorbareata...dar...stii cand sa fii discreta si stii sa iti asumi responsabilitati-cum a fost ideea cu Videle. Imi place de tine ca esti tanara...foarte tanara si imi este nespus de drag ca imi esti prietena...da, haioasa, vorbareata, haotica chiar, dar nu rea, invidioasa , ascunsa...si crede-ma ca sunt lucruri de luat in consideratie , avand in vedere ca nu a trecut prea mult timp de cand am avut o experienta mai mult neasteptata de la ...stii tu cine...

Anonim spunea...

esti tare Ade.....

Anonim spunea...

Salut. Te invit pe http://rosiori.fnhost.org si daca ai placerea, sa facem schimb de bannere. Numai bine.