joi, 28 februarie 2008

Despre responsabilitati....


In ultima vreme mi-am luat in serios rolul de vicepresedinte TNL Teleorman dar mai ales pe cel de responsabil de zona Videle si m-am apucat sa cutreier satele teleormanene. Initial am crezut ca efortul va fi unul pur formal, si fara o finalitate masurabila.
Pentru prima data... m-am inselat...Am descoperit o noua lume, care ma fascineaza si in acelasi timp ma linisteste. Daca pana acum asteptam sfarsitul saptamanii sa fug la acasa , la Rosiori sa ma odihnesc, acum situatia s-a schimbat. O zi la Mosteni, alta Botoroaga si apoi in Videle..pare obositor, insa e nespus de frumos deoarece cunosti oameni noi, straini dar prietenosi.
Ii multumesc Irinei care isi rezerva sfarsiturile de saptamana excursiilor, colegilor din BPT Teleorman pentru sprijin dar mai ales va multumesc voua MEMBRII TNL din organizatiile rurale care va aratati atat de receptivi in timpul sedintelor si intalnirilor noastre.

8 comentarii:

Anonim spunea...

as fi comentat si eu ceva dar cum nu sant din teleorman....nu comentez. Cu alta ocazie si cu alt subiect! :))

Anonim spunea...

Felicitari pt initiativa Ade... Asteptam cam de mult blogul asta...Oricum si pt mine e extraordinar sa vad ca lucrurile incep sa se miste in zona Videle, iar succesul actiunilor noastre nu poate fi decat un stimulent pt cele care vor urma... Iti multumesc ca m-ai ales sa lucram impreuna...stiu ca uneori mai scoatem "scantei", dar important e rezultatul... astept articole si sa ne contrazicem si aici un pic :)

Anonim spunea...

Felicitari Adelina! Este de apreciat efortul tau de a implementa un management organizational performant in Videle si in mediul rural din judetul Teleorman. Sper sa reusesti, iar dupa alegerile locale procentul obtinut de candidatii PNL sa fie mult peste media nationala a partidului.

Anonim spunea...

Va multumesc pentru incurajari si promit ca voi ramane la fel de ambitioasa in ceea ce priveste responsabilitatile....

Anonim spunea...

felicitari!!pt ceea ce ai realizat pana acum, pt ambitiile tale si pt articole..sper ca intr-o buna zi sa le vad adunate intr-o carte :) bravo si mult succes!

Anonim spunea...

@ anonim
Cred ca e prea ambitios proiectul cu cartea...si nici nu stiu daca imi doresc asta...oricum multumesc pentru sugestie...viata este imprevizibila....:)

Anonim spunea...

Dupa parerea mea Ade nu cred ca nu este un proiect de luat in calcul eu a si propune chiar un roman.

Anonim spunea...

@ colega ta
:)) nu stiu daca sa-l primesc ca pe un compliment sau nu...