joi, 28 februarie 2008

Din nou despre mine....

Acasa, la Palatul Parlamentului, la pescuit la Dracea, in Dumars sau la munte... SUNT PRIETENII MEI! cei mai multi imi sunt colegi de partid, dar in fata imaginilor, lucrul acesta conteaza cel mai putin. important este ca, o mana de tineri, vor sa faca lucruri marete, si...reusesc... . multi vor spune ca nu sunt fotogenici, dar ii asigur ca nu-mi pasa , relevante sunt aspiratiile care ne aduc impreuna atat la distractie cat si la sedintele judetene...
Recunosc, mi-a fost foarte greu sa aleg doar aceste fotografii dar stiu ca mesajul a fost inteles.





7 comentarii:

Anonim spunea...

da da...fotogenici sau nu suntem frumosi :D
ne contrazice careva????????????

Anonim spunea...

da' şoriciul provenea de la un porc asomat?

Anonim spunea...

@ Costi Vatafu
:)) nu, era de la un purcel injunghiat in mod traditional ( te rog sa nu-mi reclami familia la autoritati ca am stresat patrupedul:) )

Nobody spunea...

Frumoase cuvinte, lauda-i tu pe ceilalti daca ei nu se lauda :)

Anonim spunea...

va mai asteptam pe la videle si cu alta ocazie...pakt k nu ati venit de ziua barbatului :( ... :D

Anonim spunea...

va mai asteptam pe la videle si cu alta ocazie...pakt k nu ati venit de ziua barbatului :( ... :D

Anonim spunea...

@mihai
data viitoare vin si eu :D la videle.
poate la anul ... ziua barbatului... hmmmmmmmmm....