miercuri, 10 iunie 2009

dupa furtuna sau inaintea ei??

Rezultatul rusinos de la Rosiori m-a enervat dar mai tare m-a dezamagit modul in care il percepem si dam vina de caii verzi de pe pereti in loc sa luam masuri concrete.... in acest moment singurul lucru pe care vreau sa-l subliniez este ca, EU, ADELINA CRISTEA,IMI ASUM PARTEA MEA DIN ACEST URIAS ESEC si imi invit toti colegii din BPM PNL Rosiorii de Vede sa isi asume o parte direct proportionala cu functiile detinute, functiile avute sau functiile dorite...
Imi asum partea de vina a unui om care si-a neglijat serviciul, prietenii, sanatatea ca sa participe la actiunile Organizatiei Rosiori care de cel mai multe ori au fost lungi sedinte in care am auzit aceleasi lucruri pe care le aud de 5 ani la Rosiori, sau actiuni demarate rapid in timpul carora treceam in graba printre oameni doar sa ne vada nu sa si vorbim cu ei, sau sa reuseasca sa ne puna o intrebare incuietoare...



Modul in care tinerii sunt folositi pana la epuizare si fara un cuvant de multumire chiar daca rezultatele nu sunt bune ma enerveaza.
Stiu am 23 de ani, 5 ani de activism, si poate eu, fiind cea mai tanara dintre seniori inteleg acesti tineri mai bine...asa am fost si eu si m-a durut....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Adelina te felicit pentru functia obtinuta in B.P. ! Daca o tii tot asa o sa ajungi departe!
Rezultatul alegerilor sa stii ca nu e rusinos, ci reflecta realitatea! Nu te poti astepta la ceva cand membrii partidului isi urmaresc interesele proprii!(cred ca stii cu ce se ocupa colegii tai!!!) Cred ca trebuie sa recunosti ca P.S.D.-ul chiar a reusit sa trimita un om in Parlamentul European ceea ce inseamna un succes nu doar pentru partid ci si pentru Teleorman ca judet. Felicitari domnului Liviu Dragnea!
Cu toate ca am avut unele mici neintelegeri in momentul plecarii mele din C.S.L., sa stii ca mi-a trecut si chiar inteleg munca si fanatismul tau fata de acest partid! Probabil daca as fi gasit altfel de oameni acolo as fi ramas cu siguranta!
Si inca odata felicitari pentru functia obtinuta! Numai cu oameni tineri ca tine mai putem spera la ceva!

Cu stima,
Alexandru-Bogdan Pena

Anonim spunea...

Ade practic nu voi tinerii trebuie sa va asumati esecul, si cei mari care conduc partidul.De ce? De cate ori au iesit in aceasta campania pentru europarlamentare sa stea de vorba cu lumea, de cate ori s-au deplasat in comune? Intrebari la care poate se asteapta un raspuns.Pobabil lor nu le-a pasat de campanie asa cum va pasat voua tinerilor liberali din Rosiori.Oare cat or sa mai doarma pe scanue si sa stea sa le pice?CAT? Daca nu erati voi tineretul in frunte cu Dumitrica George sa faceti lucrurile minunate pentru partid, ei ce faceau? Domnilor trezirea .

Adelina Cristea spunea...

Bogdan,multumesc pentru urari desi intr-un comentariu viitor o sa explic cate ceva despre "fanatismul meu"

Adelina Cristea spunea...

da, am iesit(BIROUL) de 2 ori, o data pe str. Dunarii si o data in Targul saptamanal...am vb cu putine persoane fiindca ne deplasam foarte repede...nu ma intrebati din ce motiv.... in comune a mers fiecare dupa interese...