miercuri, 17 iunie 2009

Dupa furtuna - partea II Succes GD!!!

Am intuit corect! Saptamana trecuta era doar prima parte din seria "Dupa furtuna"... Se pare ca DPT Teleorman va decide dizolvarea BPM Rosiorii de Vede... si noi, componentii BPM ar trebui sa ne panicam, sa citim Statutul, sa ne crizam ca o sa fim dizolvati, sa ne plangem fiecare de mila....

REFUZ SA FAC ASTA...De ce? Repet, eu imi asum esecul pentru ce am facut sau nu, dar nu-mi asum starea asta de panica din prezent...trebuia sa ne panicam atunci cand toate premisele duceau la un rezultat rusinos..nu acum... Eu am idealuri in politica, am ambitii, nu vreau sa ma plafonez la nivelul unei organizatii municipale anacronice.
Eu cred ca se pot face lucruri bune si asta imi da forta de a continua...eu nu ma panichez, nu-mi plang de mila...Daca biroul se va dizolva nu-i un capat de lume, e doar o masura normala, luata atunci cand vorbim de 11,38% .
Nu-mi ramane decat speranta ca schimbarea de mentalitate sa se produca...
Mult succes George Dumitrica!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pt organizatia Rosiori incepe o noua etapa o data cu schimbarea (fireasca, asa cum ai spus si tu) a conducerii. Am incredere ca George va reusi sa transforme in bine organizatia iar la prezidentiale procentul obtinut sa reflecte munca pe care o depun in special tinerii...