marți, 24 iunie 2008

Promovarea Imaginii institutiei publice...

Mereu am lasat lucrurile pe ultima suta de metrii...pana acum mi-am descurcat, ce-i drept...acum n-as mai baga mana in foc.... Imi pregatesc licenta....mai bine spus...incerc s-o pun cap la cap... si sa-i dau cat de cat o forma normala... Ca orice student modern maine trebuie s-o predau si pana la ora asta nu arata prea prietenos...Noroc cu Razvan si Irina care, ca doi prieteni draguti, au pus osul la treaba.
Acum, eu incerc..sper sa si reusesc...e abia 23.30 si noaptea e lunga

4 comentarii:

Anonim spunea...

iti garantez, si dau si in scris, ca peste o luna o sa razi amintindu-ti de seara asta...

Anonim spunea...

indraznesc sa scriu aici....tema mea de licenta se numeste"Promovarea imaginii unei institutii care presteaza servici publice.Studiu de caz:Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului."

Crezi ca ma poti ajuta cu o structura, ceva?
Habar nu am cu ce sa incep...
Te rog....poate ai timp sa faci un bine...tinand cont ca tu ai trecut deja prin asta....te rog!!!!

Anonim spunea...

da..scrie-mi un mail pe adelina.cristea@pnl.ro si se rezolva...

Loredana spunea...

Buna,ti-am trimis un mail dar nu mi-ai raspuns.Am ca tema de cercetare Promovarea imaginii institutiei publice si te rog frumos sa ma ajuti si pe mine daca poti.PLZ