luni, 2 iunie 2008

Ma inclin in fata voastra...

Ieri am obtinut o victorie mare la nivel judetean; un scor bun, de care personal sunt mandra. Recunosc, semi-victoria de la Rosiori m-a uimit profund si ma inclin in fata colegilor care au muncit in aceasta campanie. Este victoria lor mai multe decat este victoria celer care benefiziaza cu adevarat de ea.
PS. Mi-au ajuns la ureche niste vorbe,insa, nu are rost sa strict solemnitatea momentului, precizez doar ca le multumesc tuturor colegilor de la TNL Rosiori in egala masura. Niciodata nu voi desconsidera munca lor si nu voi pretinde ca am muncit in aceasta campanie.

7 comentarii:

Anonim spunea...

sunt un nimeni si prea mic ca sa fiu capabil de a da sfaturi dar nu mai avea incredere in nimeni si nu mai asculta ce ti se zice pe la urechi.Gandestete de 2 ori inainte de a crede ptr ca oameni vb de rau pe alti doar ptr a face o imag rea acelei persoaane.nu stiu d c vb tu dar cred ca multe care sau auzit nu erau asa ci doar denaturate

Anonim spunea...

ati facut campanie elect si alte activitatii,doar ca sa acoperitii cei 4 ani ,in care nu ati facut nimic la schimbarea orasului in bine...Pacat ca ati pierdut timpul degeaba,plimbindu-va hai hui prin oras

Anonim spunea...

Nui nimic Ade pt ca alti nu cred in noi si ne vb de rau,noi stim cat am muncit si ceea ce am facut.Ori cum organizatia din Rosiorii De Vede de TINERET{TNL}este cea mai tare din judet.

Anonim spunea...

sa zicem ca i dreptate mai zuzu,dar acum ai inceput sa faci ceea ce nu iti placea,adica sa de dai cu toata lumea casa iti fie bine,din partea mea e bine ca ai de castigat,dar tradarile pe care le ai facut se vor intoarce impotriva ta.
Ai tradat vei fi tradata.Poate iti dai sema cine sunt dar chiar nu mai conteaza cine sunt pentru ca mereu am fost un nimeni.Bafta in turul 2 dar aveti grija ce apar prin cutiile postale.

Anonim spunea...

Mai Bodile tot nu te potolesti, ce ai tu in capul ala al tau eu nu prea inteleg ce vrei tu de la viata asta a ta

Anonim spunea...

zuzu are dreptate nu are nimik daca sunteti vb d rau...dar oare acel zuzu nu putea sa isi spuna numele .....no coment..Altceva nu pot spune decat PNL-ul este cel mai tare....

Anonim spunea...

d UNDE stiii ma tu ca era bodil...??? poate fii oricine...nu uitati ca totusi bodil a muncit mult si nu ar mai trebui sa il vb tot timpul ...