miercuri, 18 august 2010

Un strain printre noi...

Citeam un articol despre domnul doctor Raed Arafat in care se spunea ca este musulmanul care primeste cele mai multe acatiste. Am o satisfactie ciudata cand vad ca inca stim sa apreciem oamenii valorosi dar in acelasi timp si o tristete mare cand vad ca acest lucru se intampla doar dupa un eveniment cu adevarat tragic.
Putini stiu ca doctorul Arafat, desi cu o functie importanta in statul roman in zilele libere merge la SMURD Targu Mures si face garzi voluntare. Spune ca face asta pentru a nu se indeparta de practica, cu alte cuvinte pentru a "nu-si perde antrenamentul"..desi este lesne de inteles ca o face pentru oameni... Pentru aceste lucrui si pentru multe altele...Respect!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Un om deosebit.Pacat ca noi (romanii) nu suntem in stare sa fim la fel de profesionisti.

adi spunea...

eu cred ca si ”noi romanii” suntem cel putin la fel de motivati in ceea ce facem...faptul ca un om isi face datoria la locul de munca...nu trebuie atutomat sa-l transforme in erou...a-ti face datoria trebuie sa fie un lucru normal si nu ceva exceptional, dar suntem victimele campaniilor de presa...

Adelina Cristea spunea...

in locul tau nu ash vb de "datorie la locul de munca"..nu eu populez bucatariile sa vb la tel"))

adi spunea...

faptul ca am bun-simt :D si nu doresc sa-mi plictisesc colegii cu problemele mele...nu inseamna ca-mi neglijez indatoririle

Adelina Cristea spunea...

:))

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community