marți, 8 septembrie 2009

"De acum 5 ani"

Acum 5 ani eram proaspata membra a Partidului National Liberal si colindam orasul ca sa strangem semnaturi de sustinere pentru candidatura Dl. Basescu... "Un tip simpatic!...Nu-si doareste sa fie Presedinte dar n-a avut de ales! (precizez ca in urma cu o luna stransesem semnaturi penru dl. Stolojan, ca ulterior sa devina maculatura ieftina pe fondul unor probleme de sanatate si a unor lacrimi perverse). Poate o sa fie altfel! Poate o sa fie omul care o sa schimbe Romania in bine! " O serie de iluzi care, dupa 5 ani mi se par copilaresti. A trecut mult timp si sunt convisa ca am uitat multe din gandurile mele de atunci. Dar astazi, acum, dupa circul asta ieftin, gratuit chiar, mi-e rusine cu mine, mi-e rusine ca eu, azi mic lider de tineret intr-un judet la fel de mic, l-am sustinut pe Traian Basescu sa devina Presedintele Romaniei sau, mai bine spus Calaul Romaniei.
Este de datoria mea, si a colegilor care au activat in Alianta DA din partea PNL sa ne razbunam. Sa alegem un altfel de Presedinte, un Presedinte al nostru... Un Presedinte ca noi...
Presedintele a calcat in picioare si azi, 24.09.2009, Constitutia pentru a "n" oara...
Ma intreb cat mai rezistam

7 comentarii:

Anonim spunea...

da, stiu...in sediul nostru ala mic cat am suferit ca nu o sa mai fie stolojan, apoi ne-am mobilizat si, din pacate, am reusit. Cred ca romanii se vor taxa pe ei atunci cand vor vota pe altcineva, si sper totodata ca in nov. nu va fi un vot impotriva lui basescu cu unul exclusiv pentru Crin, singurul candidat vertebral in acest moment.

Adelina Cristea spunea...

Da sediul nostru in care ploua...ce vremuri!
Da , din pacate am reusit... am stat in frig, in ploaie oriunde pentru cine?!? EU n-am trait decat 3 ani in comunism si nu stiam ca trebuie sa muncesc in 2004 ca sa stiu ce am pierdut...tendinte totalitariste...

Alexandru Marin spunea...

eu nu m-am apropiat de pnl din cauza relatiei cu pd, deci sunt curat. uita ca ai facut campanie pt. marinar, e doar un episod negru din viata :-)

Adelina Cristea spunea...

Nu-i negru, e doar un moment neplacut.

piese auto spunea...

Mare greseala ai facut acum 5 ani.

Ruxandra Adina Gurgu spunea...

Pe Basescu nu-l agreez tocmai pentru "lacrimile" varsate la retragerea lui Stolojan, si binenteles pentru ceea ce intuiam ca s-a intamplat defapt.

Doar Libertate spunea...

asta e, se mai întîmplă să susţii pe cine nu trebuie, dar e bine ca ne putem îndrepta :)